V běhu
Když Marija zjistí, že její přítel, který měl další ze svých psychotických epizod, zmizel z bytu, vybíhá do ulic města, aby ho našla a předešla případné tragédii. Andrius Blaževičius v dynamickém dramatu, odehrávajícím se během 24 hodin, zkoumá témata lásky a svobody. Roli Mariji ztvárnila s živelnou energií herečka Žygimantė Elena Jakštaitė, která byla na letošním Berlinale vybrána do prestižního programu Shooting Stars.