Pečlivý kronikář životů žen v současném Japonsku Rjúsuke Hamaguči se tentokrát pustil do tří volně propojených komorních povídek, kde mezilidské vztahy ovlivní nepředvídatelné, osudové náhody. Velká témata lásky, pomsty a smíření uzavírá do dlouhých, precizně napsaných dialogových scén, které se jemně otírají o problémy dnešní japonské společnosti.
Japonský tvůrce Rjúsuke Hamaguči ve svém novém filmu pokračuje v intimních dramatech popisujících život ženských hrdinek v současném Japonsku. Tentokrát zvolil formát antologie tří sevřených minimalistických povídek, z nichž každá je založena na nepravděpodobných, osudových náhodách, které ovlivňují vztahy hlavních postav. Přestože Hamaguči v poslední povídce důvtipně pracuje se sci-fi motivem, i nadále se drží svých typických civilních poloh. Komorní příběhy sledují obvykle dvě postavy v uzavřených prostředích a drama tu vychází především z dlouhých, precizně napsaných dialogů. Všední, ale zároveň lehce vykloubené situace se jemně dotýkají řady problémů dnešní (nejen) japonské společnosti.