Blízcí
Piotrovi nečekaně zavolá otec, s nímž se delší dobu neviděl, a poprosí ho, aby ho navštívil. Když Piotrovi a jeho sestře sdělí, že od něj nečekaně a beze slova odešla jejich matka, zahajují členové rozklížené rodiny pátrání, během nějž se dozvídají stále podivnější informace… Grzegorz Jaroszuk s využitím groteskního, místy absurdního humoru zkoumá témata osamělosti a obtížnosti až nemožnosti komunikace s druhými, zejména těmi nejbližšími.