Tina
Retrospektiva kariéry 81leté Tiny Turner je napěchovaná archivy z jejích koncertů. Sledujeme ji od konce 50. let přes vrchol na přelomu 60. a 70. let až po pozdní triumfální sólovou kariéru. Film se nevyhýbá ani tomu nejtemnějšímu z příběhu zpěvačky a také „survivora“: týrání manželem Ikem.
Retrospektiva kariéry 81leté Tiny Turner je napěchovaná archivy z jejích koncertů. Sledujeme ji od konce 50. let, kdy ji objevil kapelník Ike Turner, rozeznal jedinečný talent a vzal si ji za manželku. Na přelomu 60. a 70. se duo proslavilo a získalo Grammy díky hitům Proud Mary a River Deep – Mountain High. V 80. letech se Tina triumfálně vrátila, už sólově. Mezi osobnostmi, které ve filmu svědčí o hypnotické intenzitě Tiny Turner na scéně, je i Oprah Winfrey. Film vznikal v plné součinnosti se zpěvačkou. Nevyhýbá se ani tomu nejtemnějšímu z příběhu zpěvačky: týrání manželem Ikem.