Jana a Maya jsou nerozlučné kamarádky, snažící se přiblížit mladíkovi ze školy, jejich spolužačka je však úspěšnější. Přátelství dvou dospívajících dívek je ohroženo ve chvíli, kdy musí čelit fatálním následkům svého manipulativního chování. Subtilní debut z prostředí mladé komunity, pro niž je počet followerů na sociálních sítích důležitější než upřímné vztahy, autenticky zachycuje formativní momenty mládí, které nás učí přijmout zodpovědnost za své činy. Výsledkem je psychologická sonda, v níž Dina Duma prokazuje nezpochybnitelný talent pro vykreslení intimity i rivality dívčího přátelství, stejně jako vyzrálý cit pro vedení herců.