Boje
S dovršením dvaceti let se Emma přihlašuje do armády. Chce nejen jít ve šlépějích svého otce, ale touží se též zbavit tíživého pocitu existenciální prázdnoty. I když to prostředí tvrdé disciplíny vyžaduje, Emma postupně zjišťuje, že ne všechny emoce dokáže v mužské společnosti potlačit.
S dovršením dvaceti let se Emma přihlašuje do armády. Chce nejen jít ve šlépějích svého otce, ale touží se též zbavit tíživého pocitu existenciální prázdnoty. V prostředí tvrdé disciplíny se podřizuje represivním pravidlům, ta však nedokážou potlačit emoce, které pocítí k seržantovi Richardovi. Vojenská instituce se v režijním debutu Nicolase Roye stává kulisou vnitřních bojů postav, které naráží na limity svých hodnot a postojů. Ty jsou sice protikladné, možná ale právě proto bez sebe nemohou existovat. Důraz na nonverbální komunikaci spolu s expresivním herectvím Éléonory Loiselle a Davida La Haye pak umocňují sugestivnost Bojů a činí z filmu až hypnoticky soustředěnou podívanou.