Pojď ke mně
Západním Thajskem se vine nechvalně proslulá Železnice smrti do Barmy. Do džungle, kde za 2. světové války zhasly desetitisíce životů, se vydává na výlet čtveřice dvacátníků. Hustý porost však skrývá i další tajemství. Produkčně skromný film thajské experimentátorky je hozenou rukavicí těm nejmlsnějším cinefilům, které nevystraší ani radikální filmová šifra.