Patchwork
Pro Charu je rodina vším, přesto se někdy neubrání představě života bez ní. Navázání nesmělého přátelství s mladou dívkou ji přivede k nevyhnutelné konfrontaci s bolestnou minulostí, stejně jako vzbudí palčivou otázku: Je mateřství přirozeným stavem bezmezné lásky a péče, nebo jde o ideál vymíněný společností?
Pro Charu je rodina vším, přesto se někdy neubrání představě života bez ní. Pocity viny a zmatení nedokáže pojmenovat až do chvíle, kdy naváže nesmělé přátelství s dcerou nového šéfa. Nelehká životní situace plaché i vzdorné Meliny totiž Charu až příliš upomíná na bolestnou minulost, na niž se snaží zapomenout. Psychologické drama Petrose Charalambouse vznáší provokativní otázku: Co činí ženu matkou? Je mateřství přirozeným stavem bezmezné lásky a péče, nebo jde o ideál vymíněný společností? Výsledkem je vrstevnatý příběh tápající ženy v okamžicích existenciálního pozastavení, kterou ztvárnila nezaměnitelná Angeliki Papoulia.