Úvod
Neúnavný průvodce obyčejnými životními situacemi Hong Sangsoo se ve své nové hříčce jemně dotýká hranice mezi civilní realitou, herectvím a snem. Film oceněný v Berlíně za nejlepší scénář v sobě mezi cigaretovými pauzami a zdvořilostními formalitami zvolna hromadí tíhu mnohoznačných okamžiků, v nichž se i nevinné objetí muže a ženy stává osudovým.