Planeta
Lea opouští studentský život v Londýně, aby se vrátila do rodného Gijónu, kde žije její matka. Ta je sice bez peněz, odmítá se ale vzdát své životní úrovně. Tragikomedie o krizi osobní i společenské, která měla svou světovou premiéru na letošním Sundance, vyniká jak autenticitou, tak citem pro detail.