Dvě rodiny, potýkající se s rozdílnými existenciálními problémy, svede dohromady nešťastná událost. Na jednu z nich má nehoda fatální dopad, pro druhou se stává příležitostí k lepšímu životu. Pečlivý průzkum perspektiv všech poznamenaných osob ústí v úvahu nad lidskou morálkou, jež si neodpustí tragikomický tón.
Dvě rodiny, potýkající se s rozdílnými existenciálními problémy, svede dohromady nešťastná událost. Poškozená rodina nabízí, že výměnou za úplatu nevznese obvinění. A tak pro Keti, jejíž šestnáctiletý syn Nika nehodu způsobil, začíná zběsilý kolotoč schůzek a shánění nemalého obnosu peněz. Debutující Ioseb „Soso“ Bliadze analyzuje dopady události na každou z poznamenaných osob, aniž by sklouzl k obviňování a moralizování. Pečlivá kontextualizace pohnutek postav i subjektivizační postupy přispívají ke komplexitě příběhu, jenž si neodpustí tragikomický tón. Kde totiž končí neštěstí jednoho, může začínat štěstí druhého.