Maminka
Nenápadný klenot berlínské soutěže sice vyšel stran medvědů naprázdno, pro mnohé však byl z celého výběru tím vůbec nejlepším. Není divu. Film tak křehký, až si při jeho popisu zoufáte nad nedostatečností slov, bravurně uniká do prazvláštní krajiny, kde pozorný pohled ukáže nejen vše vzdálené, ale i všemožně jinak odlehlé.