Co spatříme, když pohlédneme na nebe?
Lisa a Giorgi se jeden druhému ztratí dříve, než se stihnou pořádně potkat. Dokážou překonat kletbu, která je rozdělila? S nakažlivým nadšením a hravou nadsázkou píše autor milostný dopis jednomu letnímu městu, kinematografii a fotbalu. Snímek prodchnutý sebeironickým pomrkáváním získal na Berlinale Cenu FIPRESCI.
Zatímco venkovní kavárny v Kutaisi instalují plátna pro promítání fotbalového šampionátu a psi se přou, která je ta nejvhodnější, Lisa a Giorgi se jeden druhému ztratí dříve, než se stihnou pořádně potkat. Dokážou překonat kletbu, která je rozdělila? S hravou nadsázkou a se schopností přenést na diváky své nadšení píše autor milostný dopis kinematografii, fotbalu a letnímu městu. Vyprávění upozorňuje samo na sebe a na vlastní chuť fabulovat pomocí voice-overů a mezititulků, chtěnou „poetičnost“ záběrů podtrhuje hudební složka utvářející komický kontrapunkt. Sebeironie brání snímku, aby upadl do neúnosného patosu ve chvílích, kdy odhaluje svou upřímnou zamilovanost.