My
Předměstské krajiny a všechno mezi nimi. Touha dokumentovat – zaznamenat, dát hlas němému, mizejícímu i vyloučenému. Francie jako domov, exil, jako sdílená paměť. Autorka nechává mluvit „malé lidi“, na kterých zdánlivě nezáleží, ptá se svého otce na životní zkušenost imigranta, poslouchá stařičké vdovy, mladíky zevlující u paneláků, účastníky tradičního honu, soucitně snímá zádušní mši za Ludvíka XVI. Citlivě volí míru vlastního osobního zapojení do vyprávění, vystupuje z role neviditelného pozorovatele a stává se fyzickým tazatelem, účastníkem situace, který na sebe čas od času upozorní. Na Berlinale byl snímek v sekci Encounters oceněn hlavní cenou.