Krabice vzpomínek
Dospívající dívka Alex žije s matkou Maiou v Montrealu. Když se jednoho dne během vánočních svátků objeví na prahu jejich domu doručovatel s velkou krabicí, je Maia nečekaně konfrontována se svou minulostí… Joana Hadjithomas a Khalil Joreige se umně pohybují v několika časových rovinách mezi Bejrútem a Montrealem, přibližují dospívání v Libanonu během občanské války a formálně velmi vynalézavým způsobem pracují se vzpomínkami a prchavými záblesky paměti.