Ve skrytu
Danny se na večírku nepodaří říct Maxovi, že s ním otěhotněla, jelikož ten se mezitím sblížil s novou přítelkyní Avishag. Max se snaží uspokojit partnerčiny masochistické sexuální fantazie, ale jejich společné experimentování se nevyvíjí tak, jak by si Avishag představovala, a tak dívka hledá útočiště u postaršího Drora, kterému hlídá psa.
Danny se na večírku nepodaří říct Maxovi, že s ním otěhotněla, jelikož ten se mezitím sblížil s novou přítelkyní Avishag. Max se snaží uspokojit partnerčiny masochistické sexuální fantazie, ale jejich společné experimentování se nevyvíjí tak, jak by si Avishag představovala, a tak dívka hledá útočiště u postaršího Drora, kterému hlídá psa. Nadějná izraelská režisérka ve třech provázaných kapitolách pomocí dlouhých záběrů a velkých detailů nenuceně buduje atmosféru intimity a zranitelnosti a vypráví o sebevědomých mladých lidech, kteří zkoušejí hranice vlastní svobody, ale již neodhadnou, jak hluboce je důsledky vlastních činů mohou zasáhnout.