Šestnáctiletá introvertní Máša se nejjistěji cítí ve společnosti Jany a Seni, kamarádů ze třídy. Ve volných chvílích přemýšlí o životě a o sobě a sní o spolužákovi, do něhož je platonicky zamilovaná… Kateryna Gornostai vtahuje diváka do mikrosvěta středoškolského maturitního ročníku a autenticky přibližuje jedno z emocionálně nejintenzivnějších období v životě. Snímek získal na Berlinale cenu za nejlepší film v sekci Generation.
Šestnáctiletá introvertní Máša se nejjistěji cítí ve společnosti Jany a Seni, kamarádů ze třídy. Ve volných chvílích přemýšlí o životě a o sobě a sní o spolužákovi, do něhož je platonicky zamilovaná… Režisérka Kateryna Gornostai s nesmírnou silou vtahuje diváka do mikrosvěta středoškolského maturitního ročníku a seznamuje ho se sny i obavami mladých studentů. Lyricky křehký snímek přibližuje jedno z emocionálně nejintenzivnějších období v životě – období spojené s hledáním sebe sama, nejednou provázené bolestnými pochybami, i s postupným uvědomováním si vlastní identity. Režisérka díky blízké spolupráci s mladými neherci dosáhla nadmíru autentického výsledku, za který získala cenu za nejlepší film v sekci Generation na letošním Berlinale.