Ochranná ruka
Když u Mema, jednoho z žáků izolované kurdské internátní školy, propukne nemoc, jeho nejlepší kamarád Yusuf se mu rychle snaží najít vhodnou pomoc. Místo vstřícného přístupu však u učitelů naráží na neochotu a byrokracii. Ve chvíli, kdy se dospělí konečně rozhodnou převézt chlapce do nemocnice, zasáhne školu sněhová bouře a odjezd jim znemožní. Tím, jak se pacientův stav zhoršuje a chlad v prostorách školy sílí, atmosféra mezi učiteli i žáky houstne a vzájemné obviňování nabírá na obrátkách. Mrazivé drama Ferita Karahana vypovídá o chladném odstupu, který vytvářejí autoritářské instituce, v jejichž podmínkách jsou i ti nejmenší často nuceni dospět příliš rychle.