The Sparks Brothers
Jak může být rocková kapela současně úspěšná i podceňovaná, nesmírně vlivná i přehlížená? Sparks čili bratři Ron a Russell Maelovi vždycky milovali pop a zároveň nad ním vládnou nadhledem. Film pro kulturology a recesisty: oslava 50 let existence manickou filmovou extravagancí.
Tento film je plný absurdity, protože samotná pop-music je absurdní. Není mnoho kapel, které oslaví padesát let své existence filmovou extravagancí plnou bláznivých technik a fun faktů, ale také jedinečné zkušenosti po pěti dekádách na scéně. Ron a Russell Maelovi, tedy skupina Sparks, jsou stejně nevyzpytatelní jako fascinující. Historie a názory zakladatelů art popu jsou ve filmové verzi manicky plné kulturních odkazů a archivních asociací. Praštěný film Edgara Wrighta (Baby Driver) má v hloubi podstatné sdělení a melancholii. Právem se Sparks říkává „oblíbená kapela vaší oblíbené kapely“.