Podezření
Zdravotní sestra Hana Kučerová se nikdy neusmívá, s pacienty jedná nevybíravě. Když dojde k podezřelému úmrtí pacientky, veřejnost, média, policie i kolegové mají o vině jasno. Dokonce i Hanina dcera o matce pochybuje... Minisérie inspirovaná skutečností nehledá viníka, ale spíš rozdíl mezi pravdou a pouhým zdáním. Na MFF KV bude v exkluzivní světové premiéře uveden úvodní díl celé trilogie.
Zdravotní sestra Hana Kučerová se nikdy neusmívá, s pacienty jedná nevybíravě, leckdy za hranou předpisů. A podobně ostrá je i na svou dospívající dceru Terezu. Když dojde k podezřelému úmrtí pacientky, život matky i dcery se rázem obrátí vzhůru nohama. Veřejnost, média, policie i někteří kolegové mají o vině jasno a obě ženy si tak musí projít tou nejtěžší životní zkouškou. Třídílná minisérie inspirovaná desítkami skutečných případů vypráví o síle manipulace, vlivu médií na společenské mínění i o těžké životní a sociální situaci lidí na malém městě. Jen pozvolna odhaluje informace, ale nehledá viníka, spíše zkoumá, jak se pravda liší od pouhého zdání.