Zátopek
Fascinující drama Davida Ondříčka přibližuje životaběh Emila Zátopka, proslulého českého vytrvalce a olympijského šampiona, muže, který s imponující bezstarostností atakoval hranice lidských možností a zařadil se po bok velikánů, kteří posunuli sportovní klání do kategorie nezapomenutelných příběhů.
Je podzim 1968 a do šedivé Prahy přijíždí australský běžecký rekordman Ron Clarke. Z dosud největší krize jeho kariéry mu snad pomůže dávný vzor a kamarád. Emil Zátopek, nejslavnější český atlet všech dob, čtyřnásobný olympijský vítěz. Muž, který s imponující bezstarostností atakoval hranice lidských možností a zařadil se po bok velikánů, kteří posunuli sportovní klání do kategorie nezapomenutelných příběhů. Fascinující drama Davida Ondříčka, přibližující životaběh proslulého českého vytrvalce, oslavované celebrity snažící se nalézt důstojnou existenci v politicky komplikované době a zároveň manžela olympijské vítězky Dany Zátopkové, je stejně strhující na běžeckém oválu jako v okamžicích, kdy tretry odpočívají.