Civilizace se nachýlila ke svému konci. Smrt jediného příbuzného je pro divokého chlapce záminkou k cestě za hranice domova. Pouze tak může rozluštit otcův deník, nejcennější artefakt v pozůstalosti. Osobitý příspěvek k žánru postapokalyptické sci-fi hovoří o krizi lidstva, aniž by opomenul dobrodružnost dospívání.
Civilizace se nachýlila ke svému konci. Zatímco Otec poznal život před apokalypsou, Syn se narodil do zbídačeného světa, v němž je půda neplodná a mezi přeživšími vládne zášť a krutost. Smrt jediného příbuzného je pro divokého chlapce záminkou k cestě za hranice domova. Pouze tak může rozluštit otcův deník, nejcennější artefakt v pozůstalosti. Země potomků je adaptací stejnojmenného komiksu autora Gipiho o dystopii, k níž lze přistupovat jako k fikci i varovné vizi naší vlastní budoucnosti. Osobitý příspěvek k žánru postapokalyptické sci-fi je pátým celovečerním filmem Claudia Cupelliniho, stejně jako hereckým debutem italského rapera Leona Fauna (Leon de La Vallée), který ztvárnil hlavní roli.