Láska pod kapotou
Padesátník Jaroslav, bývalý horník, který vždy snil o kariéře závodního automobilisty, sympaticky rozšafným způsobem reprezentuje nejen půvaby a zápasy, především ekonomické, jihovýchodní Moravy, ale i stále patrnější propast mezi velkoměstem a venkovem. Nebývale charismatický portrét muže bojujícího s traumaty minulosti, který se s odzbrojující přímočarostí upíná k naději na štěstí a důstojný život po boku nové partnerky.