Laurent Garnier: Off the Record
Jak vidí věhlasný DJ a hudební producent svůj vlastní příběh, historii techna, raveu a house music? Film spolu s Garnierem obletí svět a přednáška, které nechybí opakovaný adrenalinový „bass drop“, nás zavede do Chicaga, Detroitu a na další místa činu.
Jak vidí věhlasný DJ a hudební producent svůj vlastní příběh, historii techna, raveu a house music? Proč bylo ve Francii techno zprvu přijímáno jako hrozba? Film spolu s Laurentem Garnierem obletí svět a přednáška, které nechybí opakovaný adrenalinový „bass drop“, nás zavede do Chicaga, Detroitu a na další místa činu. Garnier jako DJská hvězda vystupuje v Barceloně, Tbilisi a Tokiu, ve filmu nechybějí další průkopníci taneční elektronické hudby jako Carl Cox, Pedro Winter, Jeff Mills, Derrick May a francouzský filmař a hudebník Quentin Dupieux aka Mr. Oizo.