Ač lékaři Ondřej a Kateřina pečují o své pacienty ze všech sil, jejich smrti zabránit nedokážou. Jako vedoucí oddělení paliativní péče VFN čelí nevyhnutelnosti konce, těžkosti jim ale způsobuje spíše doba nepřeberných možností prodlužování lidského života, kdy se smrt stala společenským tabu. Dokumentaristka Adéla Komrzý s empatií sobě vlastní ukazuje, že zatímco zemřít nelze dobře nebo špatně, kvalitu života nemocných lze zlepšit vždy.