Putney Swope
Nejpopulárnější film kultovního a provokativního amerického tvůrce je jízlivá satira o černošském zaměstnanci reklamní agentury, kterého si její bělošská rada omylem zvolí do svého čela. Film Putney Swope, natočený v době vrcholícího hnutí Black Power, je sžíravou kritikou rasistického přístupu mainstreamových médií k Afroameričanům.
Nejoblíbenější film kultovního a provokativního amerického tvůrce je jízlivá satira o černošském zaměstnanci reklamní agentury, kterého si její bělošská správní rada omylem zvolí do svého čela. Hlavní hrdina zpočátku zaujímá militantní postoj – reklamní pracovníky nahradí černošskými zaměstnanci a odmítá zakázky od alkoholových a tabákových firem. Postupně se však nechá pohltit korporátním prostředím. Film, který vznikl v době vrcholícího hnutí Black Power, je parodií reklamní kultury, sžíravou kritikou přístupu mainstreamových médií k Afroameričanům i sebezpytujícím pohledem na obavy bělochů. Film Putney Swope předběhl svou dobu a ovlivnil řadu dalších snímků, jako je například Síla klamu Spikea Leeho nebo Sorry to Bother You Bootse Rileyho.