Mrazivý gotický příběh, všeobecně považovaný za první významný mexický horor, se točí kolem manželského páru a jejich nejlepšího přítele, kteří se ztratí v lese a pak se uchýlí do tajemného kláštera. Fernando de Fuentes v tomto snovém příběhu o vině a temných touhách, jenž bývá často přirovnáván ke snímku Upír aneb Podivné dobrodružství Davida Graye Carla Theodora Dreyera, navozuje vleklou atmosféru strachu.