Timité Bassori je jedním z otců kinematografie Pobřeží slonoviny. Jeho nejznámější film Žena s nožem je komplexní příběh bezejmenného mladého intelektuála, který se vrací domů po dlouhém pobytu v Evropě. Bassoriho odvážný snímek, který nabízí sžíravý komentář k proměnám sexuální politiky a k hluboké propasti mezi západní podobou modernity a africkým tradicionalismem, patří k průkopnickým dílům černošské africké kinematografie.