Cena za slávu
Film Cena za slávu je často mylně považován za přípravu na Cukorovu slavnou adaptaci Zrodila se hvězda z roku 1954. Jde však o něco zcela jiného. Není to přímé odsouzení filmové kultury ani idealizace města slávy. Místo toho snímek nabízí vzácně přesný pohled na Hollywood, který spíš než jako továrnu na sny vykresluje jako průmyslový stroj a korporátní moloch.