Portrét amerického šéfkuchaře, spisovatele a televizního moderátora, jehož cestovatelský pořad sledoval snad každý. Ať už poznával kulinářské umění v Římě, Melbourne, Kinshase či Bejrútu, jeho osobitý styl umožnil lidem po celém světě poznávat nekonečnou rozmanitost chutí místních kuchyní a kultur.
Anthony Bourdain byl nejen světoznámým průvodcem vlastního televizního pořadu, který navždy změnil pravidla kulinářských (a vlastně i cestovatelských) show, ale také úspěšným spisovatelem a producentem. Jeho přístup k lidem a jejich zvyklostem nepasoval k tradičnímu obrazu snobského šéfkuchaře, stále hledal nové a neobvyklé zážitky, často na hranici možností svých i štábu. Z neznámého šéfkuchaře, který začínal v zapadlých newyorských restauracích, se tak stává hvězda mezinárodního formátu, aby se na vrcholu slávy stáhl do ústraní rodinného života. Jeho celoživotní hledání bylo ale zároveň jeho prokletím, nechtěl a nemohl žít „jen“ obyčejným životem. Dokument o muži, který neuměl zůstat na jednom místě.