Shoky & Morthy: Poslední velká akce
Shoky a Morthy jsou nejlepší kamarádi a zároveň úspěšní youtubeři, jejichž sláva ale začíná pomalu uvadat. Zatímco Morthy by rád skončil, Shoky vymýšlí, jak udělat videa zajímavější a … krvavější. Nakonec se vydávají na „poslední velkou akci“, která má zachránit jejich kanál i rozpadající se přátelství.