Vstoupit do manželství je vždy velký krok, pro Helenu však znamená zásadní změnu života. Opouští Prahu a po boku Nazira se stěhuje do Kábulu, kde se stává součástí rodiny, již nikdy neviděla. Nový svět přináší mnohá potěšení, ale i nástrahy, kterým jako Evropanka provdaná za afghánského muže musí čelit.
Vstoupit do manželství je vždy velký krok, pro Helenu však znamená zásadní změnu života. Opouští Prahu a po boku Nazira se stěhuje do Kábulu, kde se stává součástí rodiny, jíž nikdy neviděla. Nový svět přináší mnohá potěšení, ale i nástrahy, kterým jako Evropanka provdaná za afghánského muže musí čelit. Kulturní střet je přitom jen jedním z témat nového snímku Michaely Pavlátové, který se elegantně vyhýbá stereotypnímu pojetí zvolené látky. Moje slunce Mad je v prvé řadě humanistickým pojednáním o dynamice lidských vztahů, které se sice odehrává ve dvourozměrných kulisách středoasijského města, přináší ale zobecňující poselství o důležitosti vzájemného respektu a porozumění.