Ada
Společnost na opuštěné farmě dělá bezdětnému páru pouze stádo ovcí. Pokojný život Maríi a Ingvara se změní v momentě, kdy ve stodole objeví záhadného novorozence. Znepokojující, až hororová vizuální báseň a lidový příběh v jednom byl uveden v soutěži Un Certain Regard, odkud si odnesl Cenu za originalitu.
Společnost na opuštěné farmě dělá bezdětnému páru pouze stádo ovcí. Život Maríi (Noomi Rapace) a Ingvara (Hilmir Snær Guðnason) je skromný a pokojný, v souladu s během přírody. Právě jí se vzepřou v momentě, kdy ve stodole objeví záhadného novorozence a rozhodnou se ponechat si jej, varovným signálům navzdory. Debutující Valdimar Jóhannsson čerpá z folklórní tradice a přináší znepokojivé, navýsost osobité pojetí lidového příběhu, kde se lidské drama střetává s nadpřirozeným světem. Svého druhu vizuální báseň, kontemplující nad mateřstvím, bezmeznou láskou i respektem k přírodním zákonům, byla uvedena v soutěži Un Certain Regard, odkud si odnesla Cenu za originalitu, kterou porota udělila vůbec poprvé.