Bestsellery
Lucy Stanbridge je energická mladá žena, dědička kdysi proslulého nakladatelství, které dnes balancuje nad propastí bankrotu. Kde jsou ty časy, kdy prestiž podniku zvyšovaly výnosy z bestselleru Harrise Shawa Atomic Autumn. O padesát let starší, notně rozmrzelý autor sice se světem už nechce nic mít, ale Lucy je rozhodnutá pro záchranu rodinného podniku učinit cokoli. Fenomenální Michael Caine v jedné z hlavních rolí komediálního dramatu, který měl premiéru na letošním Berlinale.