Versailles
Sanaa se živí úklidem na nádraží. Ona je tam možná spokojená, nebo je se svým povoláním alespoň smířená, ale s čím se vyrovnat nedokáže, je pohrdání, které jí dává najevo rodina její přítelkyně. Útěchu hledá Sanaa v návratu do místa, kde vyrůstala a kde stále žije její mladší sestra… Snímek o zodpovědnosti, kterou je někdy tak těžké přijmout.
Sanaa se živí úklidem na nádraží. Ona je se svým povoláním spokojená, nebo alespoň smířená, ale s čím se vyrovnat nedokáže, je pohrdání, které jí dává najevo rodina její přítelkyně. Řešení smutku a frustrace nachází dívka v návratu do místa, kde vyrůstala. Sídliště pro ni neznamená jen staré přátele a bezvýhradné přijetí, ale i možnost obnovit vztah s mladší sestrou. To, zda se podaří sourozenecké pouto opět navázat, záleží na míře zodpovědnosti, kterou je Sanaa ochotná si vpustit do života. Specifická poetika, přesně odpozorované prostředí a citlivý přístup k postavám, to vše jsou atributy snímku Versailles.