Moji drazí nebožtíci
Narozeninová oslava se Erkimu v žádném případě nevydařila tak, jak si přál. Zvonek u dveří neznačí další hosty, ale exekutora, který jde mladíka a jeho matku vystěhovat z domu. Erki je z ničeho nic postaven před nelehký úkol. Najít si práci, vydělat si peníze, splatit dluh a získat byt zpět. Práce na sebe nenechá dlouho čekat. Převoz těl z místa úmrtí do márnice je pro plachého muže výzvou, větší je ale možná jeho nový kolega, kterého denní setkávání se smrtí nechává ledově klidným… O smrti s lehkým nádechem komična, o životě s posmutnělým úsměvem, to je snímek Moji drazí nebožtíci režiséra Germana Goluba.