Sérum
Peti je diabetik a chovatel Fénixů. Když mu jednoho dne spadne do pokoje sladký (!) meteorit, Peti touží radost z nečekaného objevu s někým sdílet. Irma, oblečená do skafandru po otci a autorka meteoritů, se jeví jako ideální společnice… Neodolatelně znepokojivá hravost prostupuje snímek, jenž lehce načíná a zase opouští problémy dnešního světa, od nedostatku lásky po všudypřítomné mikroplasty.