Zrcadlo pravdy
Vztahová koučka Jacqueline je zvyklá mít vše pod kontrolou. Účastníky kurzů, syna, který jí v podnikání pomáhá, i sama sebe. Jednoho dne se jí ale začne pečlivě budovaný svět rozpadat, a to ve chvíli, kdy jí syn oznámí, že by se rád osamostatnil. Najednou jako by se jí vše vymykalo z rukou, klienti zpochybňují její unikátní metody, a syn je každou minutou vzdálenější. Kam až může situace v uzavřené terapeutické skupině eskalovat? Jacqueline se musí postavit tváří v tvář vlastní integritě a rozhodnout se, zda ji odvozuje od oddanosti ostatních, či od zdravého sebevědomí… Pregnantní psychologická črta režiséra Glena Bay Granta.