Já jsem
Kdesi v blízké budoucnosti najde osamělá Noé jednoho dne v lese tělo. Bližší průzkum odhalí, že není lidské, ale jedná se o dokonale humanoidního androida. Noé se robotického těla v ženské podobě ujme, opraví ho, nabije – a ELA ožije. Soužití dvou entit s sebou nese problémy, i přesto, že se je stroj snaží usilovně řešit. Třeba tím, že začne Noé napodobovat… Snímek nabitý otázkami, které se v dnešní době mohou zdát nekonečně vzdálené i nepříjemně blízké. Může umělá inteligence nahradit lidskou empatii? Můžeme pochopit druhého bez umění vcítit se? Není TEĎ ten okamžik, který dělí známou přítomnost a neprobádanou, možná děsivou, budoucnost?