Praskliny
Po narození syna se Teresa necítí psychicky dobře. Ve snaze ulevit svým problémům, se s manželem na čas stěhují k jejím rodičům. Rodný dům ale v mladé ženě vyvolává vzpomínky na předchozí vztah a lásku, která možná ještě tak úplně nevyhasla. Citlivý snímek o bolavé stránce mateřství, již nezahojí ani něžný dětský úsměv.
Po narození syna se Teresa necítí psychicky dobře. Ve snaze ulevit svým problémům se s manželem na čas stěhují k jejím rodičům. Nezdá se ale, že by to na Teresin stav mělo významný vliv. A co hůř, rodný dům vyvolává vzpomínky, jež možná měly zůstat schované v krabici od bot společně se suvenýry z mládí. Mladá žena je postavena před volbu, zda se pokusit zacelit trhliny v manželství, nebo se vydat za láskou z mládí a nechat smutnou současnost za zády. Polská režisérka Magdalena Gajewská ve svém snímku Praskliny s citem ohledává odvrácenou stranu mateřství, bolavé rány, jež nezahojí ani něžný dětský úsměv a o nichž se stále bojíme hovořit nahlas.