Klub Silencio
Maminka desetileté Martiny se objeví ve chvíli, kdy už holčička pomalu přestává doufat, že by jim vyšlo společně strávené odpoledne. Táta sice není nadšený, ale obě ho nakonec přemluví. Pro začátek jdou navštívit babičku, ale atmosféra setkání je zvláštní a Martina brzy zjistí proč. Máma návštěvu naplánovala jen proto, aby získala peníze na drogy. Děvčátko, jako už tolikrát, musí zavřít oči před bolestivou realitou a předstírat před mámou i sama před sebou, že do jejich vztahu nezasahuje závislost. Může být mateřská láska silnější než touha po droze? Po odpovědi pátrá absolventský snímek režisérky Irene Albanell Mellado.