Děvčátko
Sedmiletá Saša odmalička cítila, že je dívka, ačkoli se narodila v chlapeckém těle. Vyrůstá sice v milující rodině, okolní svět však její identitu soustavně zpochybňuje… Sébastien Lifshitz předkládá ve svém dokumentu výrazný komentář k otázce genderové identity a zároveň s hlubokou něhou vykresluje dívčin bohatý vnitřní svět, rodinné zázemí i usilovný boj o přijetí a pochopení ze strany okolí.