Dvanáctiletý Zain, který je v důsledku ublížení na zdraví umístěn do vězení pro mladistvé, se rozhodne žalovat své rodiče za to, že mu dali život. Film Nadine Labaki podává prostřednictvím dětské perspektivy drásavou výpověď o nejchudší vrstvě obyvatel libanonské společnosti, v níž jsou vyhlídky na budoucnost dítěte málokdy nadějné.
Dvanáctiletý Zain, který je v důsledku ublížení na zdraví umístěn do vězení pro mladistvé, se rozhodne žalovat své rodiče za to, že mu dali život. Ve svém oceňovaném, v pořadí třetím celovečerním snímku podává Nadine Labaki prostřednictvím dětské perspektivy drásavou výpověď o nejchudší vrstvě obyvatel a touze vzepřít se vlastnímu osudu. Emocemi nabitý, místy humorný a především nadmíru autentický příběh poukazuje na nespravedlnost a fatalismus libanonské společnosti, v níž jsou vyhlídky na budoucnost chudého dítěte málokdy nadějné.