Možná se nikdy neměli setkat, ale osud tomu chtěl jinak. Monika a Joseph. Ona kurátorka, on imigrant z Konga, obchodník, jehož minulost i současnost je značně nejasná. Seznámí se během policejního zátahu v baru, kde přeskočí první jiskra z mnoha. Neokázalá love story, melodrama bez patosu, křehký příběh o nejednoznačnosti lásky a o nemožnosti přemoci ji rozumem.