Mulholland Drive
Už je tomu dvacet let, kdy mladá naivní herečka Betty přijela prorazit do Hollywoodu. Její sny se ale velmi brzy staly spíše noční můrou, a to řádně temnou. Žena, která po autonehodě ztratila paměť, osamělý režisér, jehož ambice narážejí na neúprosný byznys, a ikonický klub Silencio, to vše se vrací v restaurované kopii kultovního filmu Mulholland Drive ikonického režiséra Davida Lynche.
Naivní Betty přijíždí do Hollywoodu splnit si sen stát se herečkou. V bytě, který jí dočasně přenechala teta, ale potkává Ritu, ženu s amnézií a s kabelkou plnou peněz, ženu, jejíž minulost možná odemkne tajemný modrý klíč. Režisér Adam hledá představitelku hlavní role pro svůj nový film, ale zdá se, že producenti a investoři rozhodli za něj. Danovi se již dvakrát zdál hrůzostrašný sen, který musí odvyprávět příteli přesně na místě, kde se sen odehrává... Před dvěma dekádami převzal David Lynch na festivalu v Cannes Cenu za režii dnes již kultovního snímku Mulholland Drive. Ke dvacetiletému výročí vznikla restaurovaná verze, kterou má nyní možnost zhlédnout i karlovarské publikum. Silencio!