Po Ain’t Them Bodies Saints v roce 2013, Přízraku v roce 2017 a Objeviteli, uvedeném o rok později, se David Lowery vrací do Karlových Varů s epickou fantasy, která vychází z jedné z legend artušovského cyklu, příběhu o Siru Gawainovi a Zeleném rytíři. V básni z konce 14. století se Gawain vydává na cestu plnou úkladů a pokušení, aby dostál svým rytířským povinnostem a osobní cti. Příběh, který je oslavou křesťanských ctností stejně jako svědectvím mizející keltské kultury, blízce spjaté s přírodou, patří k vrcholům anglosaské literární tradice a do moderní angličtiny jej přeložil například J. R. R. Tolkien. Loweryho vize je pak temnějším, dospělejším, ale vizuálně vždy dokonalým převyprávěním klasického příběhu o chlapci, který si svoje místo u kulatého stolu musí teprve zasloužit.