Rodrigo, mladý otec z dobře situované rodiny, pomalu přejímá rodinný podnik. Hledání pracovníků ho zavádí ke Carlosovi, synovi známého, který je již také otcem, ovšem ve finanční tísni. Dynamika jejich nesmělého přátelství se stala předmětem charakterové studie, v níž se zrcadlí ekonomické a společenské kontrasty současné Uruguaye.
Rodrigo, mladý otec z dobře situované rodiny, pomalu přejímá otcův zemědělský podnik. Hledání pracovníků pro nadcházející sezonu ho zavádí ke Carlosovi, synovi známého, který je již také otcem a je ve finanční tísni. Z třídního pohledu by nemohli být rozdílnější, přesto mezi muži díky vzájemnému respektu a důvěře roste přátelství. Je to právě dynamika jejich vztahu, skrze niž Manuel Nieto Zas ve svém třetím celovečerním snímku nahlíží ekonomické a společenské kontrasty současné Uruguaye. Precizně vystavěný, symetrický film je charakterovou studií, která mimo jiné zkoumá, nakolik lidsky se k sobě lidé ve vypjatých situacích dokážou chovat, nehledě na jejich původ nebo společenské postavení.