Prokletá vesnice
Letošní hororové překvapení přichází z Indonésie. Maya pracuje s kamarádkou na mýtné bráně na dálnici a jednou by si chtěly otevřít obchod s módou. Jednoho večera se ale stane něco, co Mayin život navždy změní a diváka zavede do míst, která rozhodně neočekává.