Ahedino koleno
Renomovaný režisér se chystá natočit film o proslulé palestinské aktivistce Ahed Tamimi. Přípravy náhle přeruší pozvání do městečka uprostřed pouště Arava, kde promítají jeden z filmařových snímků. Rutinní zdvořilostní návštěva se však změní ve hněvivou konfrontaci a obžalobu pokryteckého systému. Kontroverzní a formálně radikální novinka respektovaného Nadava Lapida získala Cenu poroty (ex aequo) na nedávném festivalu v Cannes.