Benedetta
Už jako dívenka Benedetta pocítila, že má k Bohu blíže než ostatní. Několik let nato ji otec odvádí do kláštera, kde mladá novicka rychle pochopí, že láskyplně lze vzplanout nejen k Ježíši… Virginie Efira, Daphne Patakia a Charlotte Rampling jsou hvězdami Verhovenova erotického dramatu, který nešetří černým humorem, ani zázraky nejrůznějšího druhu.
Už jako dívenka Benedetta pocítila, že má k Bohu blíže než ostatní. Několik let nato ji otec odvádí do kláštera, spíše než duchovní bohatství jí chce zajistit lepší život. Mladá novicka se učí přísným zásadám církevního řádu, rychle však pochopí, že pravidla nemusí člověka jen svazovat – stejně dobře mu mohou i posloužit – a že za klášterními zdmi lze láskyplně vzplanout nejen k Ježíši… Okouzlující Virginie Efira, provokativní Daphne Patakia a charismatická Charlotte Rampling jsou hvězdami Verhovenova filmu, který zabodoval u diváků letošního festivalu v Cannes, neboť nešetří černým humorem, zázraky ani vzrušením nejrůznějšího druhu.